Un număr limitat de utilizatori TikTok pot posta clipuri cu o lungime de până la o oră, în cel mai recent test derulat de platformă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

După ce a crescut deja de mai multe ori limita de timp a clipurilor pe care le acomodează, TikTok testează acum postarea filmărilor care au o lungime de până la 60 de minute.

Schimbarea reprezintă cea mai nouă ridicare a pragului de timp dintr-un şir destul de lung. De la clipurile scurte cu care s-a lansat, TikTok a crescut limita acestora la 10 minute.

Evenimente

12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate

Între timp, creatorii de conţinut care vând abonamente pot posta clipuri de 20 de minute, iar un număr limitat dintre utilizatori pot chiar posta filmări lungi de 30 de minute.

Clipurile scurte au fost, pentru reţeaua chineză, poarta de intrare pe piaţa platformelor de video, migrând, treptat, către filmări mai lungi care oferă mai multe oportunităţi de monetizare.

Limita de 60 de minute, spre exemplu, ar putea facilita postarea episoadelor întregi pentru producătorii sau platformele de streaming care vor dori să-şi promoveze astfel un serial nou.

În acelaşi timp, TikTok se transformă dintr-un concurent din ce în ce mai serios pentru YouTube, care domină această piaţă, deşi a eşuat în încercarea de a găzdui conţinut premium.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.